معرفی فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار

معرفی فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار

هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار)

هایپراستار از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت های ایران است که در سال 2009 اولین شعبه خود را در غرب تهران (اتوبان باکری) افتتاح کرد. در حال حاضر هایپراستار دارای 14 شعبه در سراسر ایران می باشد. شش هایپرمارکت در استان های تهران، شیراز، اصفهان، کرج و یزد و هشت سوپرمارکت در استان تهران تا به امروز تاسیس شده است.

هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع، با کیفیت و با قیمت مناسب به مصرف کننده است که در واقع ارزش های هایپراستار را تشکیل میدهند. تنوع کالایی بالا، بالغ بر هزاران قلم که دامنه انتخاب بالایی را فراهم میکند، همچنین در اختیار قراردادن کالاهای با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندها و مناسبترین قیمت همراه با تخفیفات روزانه از مهمترین ارزشهای هایپراستار است، که در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر میگیرد.

هایپراستار تنها هایپرمارکت در ایران است که با اطمینان به کیفیت و قیمت محصولاتش، قانون تضمین ارزانترین قیمت را ارائه داده است . با این قانون اگر مشتری در فروشگاه دیگری کالای یکسانی را خریداری کند که ارزانتر از هایپراستار باشد میتواند با مراجعه به فروشگاههای هایپراستار تا ده برابر اختلاف قیمت را دریافت نماید.

دپارتمان های هایپراستار

مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی

مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی شامل کالاهای اساسی مصرفی مانند برنج و روغن، خواروبار، لبنیات، محصولات پروتئینی و مواد منجمد، شیرینی جات و تنقلات، محصولات شستشو و نظافت و کالاهای بهداشتی وآرایشی است که بالغ بر 60 درصد کالاهای فروشگاههای هایپراستار را تشکیل میدهند. این کالاها از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی تامین شده و با در نظرگرفتن قانون ارزانترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرند.

مواد غذایی تازه

واحد مواد غذایی تازه شامل میوه و سبزیجات تازه، محصولات پروتئینی تازه، مرغ وماهی، نان و شیرینی های تازه میباشد که به صورت روزانه تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار میگیرد. در این بخش همچنین غذاهای متنوع ایرانی و آسیایی مانند سوشی و انواع سالادها با بهترین قیمت و کیفیت به صورت روزانه ارائه میگردد.

لوازم خانه و آشپزخانه

واحد لوازم خانه و آشپزخانه از بخش های متنوعی نظیر ابزار آلات، لوازم آشپز خانه غیر برقی، لوازم التحریر، کمپینگ و باغبانی، لوازم خانگی، لوازم خودرو، اسباب بازی، کتاب، لوازم ورزشی و چمدان تشکیل شده است که با داشتن تنوع کالایی بالا از برترین برند های ایرانی و خارجی، تجربه خرید بی نظیری را برای مشتریان رقم میزند.

لوازم برقی خانگی و دیجیتال

خرید محصولات لوازم برقی خانگی و دیجیتال بصورت اصل و با بهترین قیمت همواره یکی از دغدغه های مشتریان بوده است. قسمت لوازم برقی خانگی و دیجیتال هایپر استار با داشتن بخش های مختلفی نظیر لوازم برقی آشپزخانه، موبایل و لوازم جانبی، لوازم خانگی برقی، تلویزیون و صوتی تصویری، لپ تاپ و تبلت توانسته مجموعه ای کامل از کالاهای با کیفیت خانگی و دیجیتال را در اختیار مشتریان قرار دهد.

پوشاک و لوازم خواب و حمام

کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب از مهمترین ویژگی های محصولات بخش پوشاک هایپراستار میباشد که این بخش شامل بخش های پوشاک زنانه،پوشاک مردانه، پوشاک بچه گانه، لوازم مادر و کودک و لوازم خواب و حمام میباشد.

خرید آنلاین از هایپراستار

همزمان با دهمین سالگرد افتتاح اولین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار در ایران، نسخه جدید وب سایت هایپراستار رونمایی شد. در وب سایت جدید هایپراستار ایران هم می‌توانید از آخرین اخبار و تخفیف‌های شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار زنجیره‌ای هایپراستار در سرتاسر ایران با خبر شوید، هم می‌توانید با کانال‌های مختلف فروش آنلاین ما آشنا شوید و در سرتاسر ایران همیشه ارزان‌ترین محصولات را خریداری کنید. در ادامه ویژگی‌ها و قسمت‌های مختلف وب سایت جدید هایپراستار ایران را معرفی می‌کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.