توزیع مویرگی و مشتریان خاص

تصمیم گیری در خصوص کانال توزیع و توزیع مویرگی یکی از استراتژی های مهم بازاریابی و کسب و کارها است. توزیع مویرگی فروش به معنای رساندن محصول با کیفیت بالا در زمان و مکان مناسب به مشتریان مناسب در کلیه بازارها و نقاط می باشد. هدف اصلی توزیع مویرگی این است که محصولات در تمام بخش های بازار، موجود و در دسترس باشند تا بدین طریق بتوان مشتریان بیشتری را کسب کرد. وظیفه های یک سیستم توزیع شامل 5 دسته زیر است:

Distribution

بنابراین، با توجه به تخصصی شدن فرایند توزیع و چالش های مربوطه و ضرورت افزایش بهره وری ناوگان توزیع جهت مدیریت هزینه ها و افزایش سطح سرویس به مشتری، بسیاری از صاحبان کالا و شرکت های پخش، درصدد برون سپاری فرایندهای انبارش و توزیع مویرگی به صورت پیمانکاری به شرکت های متخصص در این زمینه هستند، تا به این طریق بتوانند با خیالی آسوده بر روی فعالیت اصلی خود تمرکز کنند.

شرکت رابین لجستیک با فراهم نمودن شرایط لازم جهت نگهداری کالا و ناوگان مناسب حمل و نقل و از همه مهم تر با جمع آوری تیمی متخصص، شرایط لازم را برای توزیع مویرگی محصولات صاحبان کالا ایجاد کرده است.

تیم شرکت رابین به واسطه سالیان تجربه در بخش لجستیک صنعت پخش (غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی) توزیع کالا به سوپرمارکت ها، گالری ها، داروخانه ها و هورکا (هتل، رستوران و کافی شاپ ها) را برای این بخش بازار به صورت تخصصی و با نسبت هزینه به فروش متناسب با صنعت مربوطه انجام می دهد، به طوری که صاحبان کالا دغدغه و نگرانی در خصوص فرایند و عملیات توزیع نخواهند داشت. با توجه با تسهیلات و تجهیزات شرکت رابین لجستیک، مزایای همکاری با این شرکت عبارت اند از:

. با اجرای پروژه کراس داکینگ و حذف انبار، هزینه های نگهداری موجودی به شدت کاهش خواهد یافت.

. شناخت از فرایندهای توزیع و تحویل در کلیه کانال های فروش مویرگی از قبیل : سوپرمارکت ها ، عمده فروشی ها، داروخانه ها، گالری ها، هورکا ( هتل ، رستوران و کافی شاپ ) و غیره

. محصولات با بیشترین سرعت و بهترین خدمات در بازار توزیع شده که باعث کاهش ریسک از دست‌ ‌دادن مشتریان‌ می شود.

. با بسته بندی مناسب و استفاده از ناوگان حمل و نقل مجهز، محصولات با بالاترین کیفیت به دست مشتریان می رسد.

. با برون سپاری عملیات های توزیع مویرگی خود به این شرکت، بکارگیری نیروی جدید در بخش های انبارداری، لجستیک، خزانه و … در کسب و کار شما به شدت کاهش خواهد یافت.

شرکت رابین لجستیک بر این باور است که حتی محصولات با بهترین کیفیت اگر دارای سیستم توزیع نامناسب باشند، محکوم به شکست خواهند بود. در واقع اصلی ترین راه ارتباط صاحبان کالا با مشتریان از طریق کانال توزیع رقم می خورد و این ارتباط تا زمانی پایدار خواهد ماند که رضایت آنان را در پی داشته باشد. با شرکت رابین لجستیک تمام بازار با ارتباطات و وفاداری کامل در اختیار شما خواهد بود.

مطالب مرتبط