مقدمات برگزاری ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران در سال 1403

مقدمات برگزاری ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران در سال 1403

انجمن ملی صنعت پخش ایران برای موفقیت اعضای خود در بازار رقابتی و تبدیل شدن انجمن به یکی از بزرگ ترین نهادهای غیر دولتی، رویکردی فعال در زمینه افزایش سطح دانش حرفه ای و استفاده از پژوهش های علمی دارد، بدیهی است تعامل با تمام بازیگران تاثیرگذار این عرصه در رخدادی ملی به تحقق این اهداف و چشم اندازها کمک شایانی خواهد نمود.

این انجمن طی سنوات گذشته با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ استراتژی های مناسب تبدیل به یکی از موثرترین و کلیدی ترین NGOهای کشور گردیده و نقش بزرگی در یکی از حساس ترین بخش های اقتصادی کشور ایفا نموده است. این انجمن در راستای ماموریت های ذاتی خود و با هدف توسعه صنعت پخش کشور و ارتقای ارزش آفرینی اقتصادی نسبت به برگزاری کنفرانس و نمایشگاه صنعت پخش در طی پنج دوره اقدام نموده که منجر به کسب دستاورد های قابل توجه در این حوزه استراتژیک گردیده است.

تداوم فعالیت های آموزشی و نیز گسترش تعاملات بین بخش های مختلف دولتی و خصوصی ، بخش های علمی و آکادمیک، فعالان صنعت پخش، تمرکز بر چالش ها و فرصت های این صنعت و با حضورمسئولین،کارشناسان و دست اندرکاران داخلی و بین المللی لذا اصلی ترین اهداف برگزاری این رویداد بوده است.

در ادوار گذشته، این کنفرانس  با برگزاری سخنرانی های موثر و کارگاه های آموزشی کاربردی و همچنین نمایشگاه جانبی معرفی توانمندی های صنعت پخش همراه بوده و علاوه بر طرح مباجث روز این صنعت، آخرین راهکار رفع نیازهای فعالان این صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

برگزاری نمایشگاه در فضایی به وسعت 20000 متر مربع با حضور کلیه ارکان و زیست بوم این صنعت، بر گزاری نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی و جلسات B2B  با محوریت نوآوری در صنعت پخش و فرصت ها و چالش های صنعت پخش ایران، عقد تفاهنامه ها و قرارداد های همکاری بین انجمن صنعت پخش و وزارت خانه ها، سازمان ها و نهاد های ذی ربط ، دعوت ازهیات های تجارت داخلی و خارجی جهت گسترش بازار های هدف شرکت های عضو انجمن و بسیاری برنامه های دیگر از موارد در نظر گرفته شده در این رویداد بزرگ می باشد.

مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش در سه سالن به مساحت ٢١٠٠٠ متر مربع در مجاورت فرودگاه بین المللی کیش واقع شده است. از این مکان برای برگزاری نمایشگاههای بزرگ و برگزاری چند نمایشگاه همزمان استفاده می گردد. مکان دیگری که برای برگزاری نمایشگاههای کوچک استفاده می شود سالن تالار شهر می باشد که در مرکز شهر واقع گردیده است. مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش هر ساله میزبان چندین نمایشگاه تخصصی در سطح ملی و بین المللی می باشد.

دریافت فرم ثبت نام

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.