آغاز فعالیت فروشگاه اُکالا در استان‌های درگیر کرونا

آغاز فعالیت فروشگاه اُکالا در استان‌های درگیر کرونا

با اُکالا با خیالی آسوده در منزل بمانید؛

آغاز فعالیت فروشگاه اینترنتی اُکالا در استان‌های درگیر کرونا

این شرکت در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و فراگیری آن در برخی استان‌ها و استقبال مردم به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، فعالیت خود را در استان‌های پرخطر و دارای وضعیت قرمز آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، کاظم کلب‌خانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی افق کوروش (اُکالا) اعلام کرد: فروشگاه اینترنتی اُکالا در روزهای گذشته با قدرت فعالیت خود را در قم آغاز کرده ضمن آن که با توجه به نگرانی‌های شدید پیرامون افزایش آمار جان‌باختگان در استان گیلان و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی ضرورت دانسته شد که به‌سرعت در بحرانی‌ترین شهر درگیر با کرونا حضور پیدا کنیم.

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا در ادامه اعلام کرد: بر همین اساس، از روز پنجشنبه (مورخ ۲۲ اسفندماه ۹۸) در شهرهای رشت، کرمانشاه و تبریز نیز آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان است.

کلب خانی در ادامه استقبال مردم را برای خرید از فروشگاه اینترنتی اُکالا بی‌نظیر و غافلگیرکننده توصیف کرد و افزود: با توجه به گرایش شدید مردم به خرید اینترنتی، هم‌زمان ارائه خدمات بزرگ‌ترین سوپرمارکت آنلاین کشور (okala) در استان‌های تهران، البرز، سمنان، یزد، مشهد و کرمان نیز افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی، در پی شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های شدید بر عدم حضور در اجتماعات و ماندن در منزل، حجم خرید مردم از فروشگاه‌های اینترنتی اکالا نسبت به‌روزهای قبل از شیوع ویروس کرونا، سه برابر شده است.

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۵.۵۰۰ قلم کالا با تخفیفات فراوان روی اپلیکیشن و سایت اُکالا قابلیت سفارش‌دهی دارد و تلاش ما بر این است که تا خردادماه سال آینده، فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش دهد.

وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، گرایش مردم به خرید کالاهای بهداشت فردی، میوه، محصولات پروتئینی افزایش پیدا کرده و حجم معنی‌داری از سفارشات مردم به خرید این کالاها اختصاص پیدا کرده و مصرف‌کنندگان می‌توانند به خرید کالاهایی همچون دستکش، ژل ضدعفونی و شوینده از اکالا نیز اقدام کنند.

کلب خانی همچنین اعلام کرد: تمامی سفیر و جورچین‌های فروشگاه اینترنتی اُکالا موظف به استفاده از دستکش و ماسک شدند ضمن آن که تمامی تجهیزات موجود به‌ویژه صندوق و دستگاه‌های پوز به‌صورت روزانه و مرتب ضدعفونی می‌شوند.

کلب خانی همچنین گفت: مشتریان عزیز این امکان را دارند که از طریق وب سایت و اپلیکیشن اُکالا، کالاهای مورد نیاز خود را با اسکن بارکُد و یا به‌صورت صوتی ثبت کنند و لیست سفارشات را در حداقل زمان ممکن تحویل بگیرند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.