هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین

هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین

کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین ایران، تهران هفتم و هشتم اسفند ماه 1398

مایه افتخار و مباهات است که افراد، سازمان ها، و صنایع را به هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین 1398 (LSCM 2020) دعوت کنیم.

این کنفرانس، اجتماع اعضای هیات علمی، اندیشمندان، متخصصین صنایع، و دانشجویان از سراسر دنیا خواهد بود و هدف آن ایجاد زمینه ای برای تبادل اطلاعات، تجربیات، و دستاوردهای علمی و پژوهشی در مورد یافته های تئوری و کاربردی اخیر در تحقیقات و صنایع مربوط به لجستیک و زنجیره تأمین است. LSCM 2020 فرصتی فوق العاده برای تشویق فعالین حوزه لجستیک و زنجیره تأمین به اظهار نظر در مورد موضوعات به روز زنجیره تأمین در سطح ملی و بین المللی، و تقویت همکاری دانشگاه و صنعت است.

علاوه بر ارائه مقالات و برگزاری سخنرانی های کلیدی اساتید مدعو، کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین در نظر دارد محیطی را برای گفتگو در مورد مسائل متنوع لجستیک و زنجیره تأمین و ارائه دیدگاه های ذی نفعان بخش های مختلف صنعتی نظیر صنایع خودروسازی، غذایی، گردشگری، و پتروشیمی از طریق برگزاری پنل های تخصصی ایجاد نماید. از دیگر جنبه های ویژه این کنفرانس، وجود برنامه های جانبی متنوع از جمله برگزاری کارگاه های مفید، جایزه انتخاب بهترین رساله دکتری در حوزه مدیریت زنجیره تأمین، مسابقه الگوریتم های فراابتکاری و بسیاری برنامه های جانبی دیگر است که اطلاعات آن در این وبسایت ارائه شده است.

این کنفرانس از حضور تمامی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان، و مدیران و کارشناسان کلیه بخش های مرتبط با حوزه مدیریت زنجیره تأمین استقبال خواهد نمود. کنفرانس LSCM 2020 توسط دانشگاه خوارزمی، انجمن لجستیک ایران و موسسه مدیریت زنجیره تأمین آمادگران برگزار می‌شود. زبان کنفرانس فارسی/ انگلیسی خواهد بود و مقالات منتخب، برای چاپ در ژورنال های مورد اشاره در این وبسایت ارسال خواهند شد. برای شرکت کنندگان کنفرانس و به ویژه مسافرین تهران، برنامه های ویژه ای از جمله تورهای تهران گردی تدارک دیده ایم. علاوه بر این، برنامه های متنوع دیگری نیز تدارک دیده شده است که اطلاعات آن در این وبسایت قابل مشاهده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.